Telekung Solat

Assalamualaikum dan selamat datang ke Ayue Muslimah Collections

Anda mencari telekung yang SELESA untuk SOLAT???
"Ayue Muslimah Collections" menyediakan telekung inovasi baru 100% jahitan MAlaysia bukan diimport... Amat SELESA dipakai!!!



Tidak perlu lagi risau tentang rambut yang terkeluar dikiri kanan wajah.. Tidak perlu memakai skaf didalam.. Aurat rambut terpelihara...

Lihat pada permukaan jahitan di bahagian dahi.. Jahitan yang dijahit dengan teliti dan kemas yang melekap terus pada dahi si pemakai..

Pada bahagian pipi dan dagu, terdapat jahitan yang berlapis di setiap lipatan untuk mendapatkan keadaan kain yang selesa untuk si pemakai. Kemas dan teliti setiap jahitan membuatkan bahagian muka terasa melekap pada muka.


Telekung ini membuatkan ramai muslimah berkata inilah yang paling selesa dipakai dan menjadi tarikan...



Kain dijahit untuk dijadikan tali diletak di bahagian belakang pinggang untuk dibawa ke hadapan untuk diikat.. tali tersebut adalah panjang dan boleh diikat mengikut kepada saiz pinggang pemakai.. Semua saiz pinggang adalah sesuai dengan jenis ikatan ini termasuklah ibu-ibu yang sedang sarat mengandung. Kami juga menyediakan kain bergetah bagi yang lebih selesa untuk kain bergetah.




Kami menyediakan pilihan telekung yang pelbagai...

Telekung plain cotton RM 60

Telekung sulam bunga putih - RM 77

Telekung sulam bunga berwarna -RM 80

Contoh bunga sulam:


Telekung sulam bunga berwarna - RM 88




Telekung sulam bunga putih - RM85





Stok telekung kami adalah bergantung pada stok kain kami. Jika kehabisan stok.. telekung anda akan dijahit secepat mungkin...



SEGALA PERTANYAAN LANJUT MENGENAI HARGA ATAU STOK
SILA HUBUNGI SAYA MELALUI SMS ATAU TELEFON :
017-7029414 (AYU) @ rahayumarzi@yahoo.com.my